Even snel een berichtje! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu Even snel een berichtje! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu

Even snel een berichtje!

Door: Rowan Sluiter

Blijf op de hoogte en volg Rowan

11 Mei 2010 | China, Shanghai

Ni Hao!

Daar was ik weer even.
Serien speciaal voor jou: Het is hier 6 uur later ;)

Gisteren hadden we vroeg naar bed gewild, maar dat is helaas niet gelukt. We gingen nog even met een paar van de groep de stad in om iets te eten, waarna we uiteindelijk belanden in een ultramoderne club op de 7e verdieping van een heeeeele dure cartier winkel!
Club Rouge om precies te zijn. Onzettend mooie en chique tent, waar dan ook niet heel veel chinezen te vinden waren. Wel veel fransen!

We hebben op het balkon gestaan, waar je echt geweldig itzicht had over de skyline van shanghai, en dat gewoon op de 7e verdieping! Very impressive again :)
Ik zie hier zoveel dingen, ik heb af en toe even nodig om het tot me te laten komen en het te verwerken, jeutje was is alles mooi! En wat een cultuurschock!

Dat het een chique club was ondervonden we toen we een wijntje gingen bestellen, voor... 7 euro! Maar hij was dan ook erg lekker;) Daarna zijn we overgegaan op de cocktails, die waren maar 1 euro duurder, dus ja als je mag kiezen, haha!

We hebben een ontzettend leuke avond gehad en belanden dan ook pas om 5 uur in de ochtend in ons bedje, en om half 9 ging de wekker weer, want ja, school gaat ook gewoon door!
Mja we zijn in Shanghai, dus we hebben het er allemaal voor over! We gaan nu even werken aan onze opdracht. We hebben aanstaande donderdag en vrijdag 2 afpraken staan met bedrijven, ben benieuwd! Vanavond hebben we een welcomeparty met andere studenten uit het buitenland en een aantal studenten van de Dong Hua University, dat wordt vast ook erg gezellig!

Even iets heel belangrijks: Ik heb een chinees nummer, dat is erg handig en ook een stuk goedkoper qua smsen en bellen, dus sla 'm even op in je telefoon: (+0086)13917081044.

Mm, mijn verhaaltje is toch wat langer geworden dan verwacht, haha!
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes.
Ik schrijf gauw weer een nieuwe blog en dan zal ik er ook wat foto's op zetten!

Zaijan!

Liefs,
Rowan

• 11 Mei 2010 - 12:32

Tineke:

Hoi Rowan,
    Fijn dat je het leuk hebt geniet er maar van thuis kan je je slaap weer inhalen,Oma mist je ze is vanmorgen naar het ziekenhuis [op de fiets] geweest alles was goed we proberen je zaterdag wel te bellen nou lieved doe wel voorzichtig tot gauw
    Liefs en een dikke kus van Oma Jack en Toniaxxxxxx

• 11 Mei 2010 - 15:21

Petie En PapaTappa:

Hola lieve schat,

Heerlijk dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben, we zijn erg trots op je, geniet er maar lekker van.
    Kijken uit naar de foto's.
    XXX Petie en Paps

• 11 Mei 2010 - 15:35

Oma De Paus:

Hoi Rowan.lieve groetjes en fijne tijd toe gewenst van oma.

• 11 Mei 2010 - 17:05

Miran:

Eeey meis,

Zo te lezen vermaak jij je al prima in China..Veel plezier nog!!

liefs Miran en Michel

• 12 Mei 2010 - 07:30

Serina:

Ja vet he club rouge!! had ik al even opgezocht ;)

Oooohh oke dus nu is het half 4 bij jou :P ik ben net mn nest uit ;).

(K)!!!

• 12 Mei 2010 - 07:56

Jannie En Henkie:

Ni Hao lieve Rowan, we zijn blij dat je het zo naar zin hebt in dat verre China. Als wij jouw blogs lezen worden we helemaal enthousiast, het klinkt heel spannend allemaal. Misschien ga je later nog eens naar China samen met Sander, wie weet? We zijn heel blij voor jou dat je deze ervaringen kan en mag opdoen. Gaat het goed met de Chinese les? Nog veel heeeeel veeeel plezier samen met al je reisgenoten. Dikke kus, Zaijan, Jannie en Henk

• 12 Mei 2010 - 13:09

Mace:

Hoi, rowan wij missen jou versrikelek. Veel geluk in china. Dikke kus van Mace

• 12 Mei 2010 - 15:41

Polline:

lieve Rowan,wat geweldig om te lezen hoe jij aan het genieten bent in deze andere wereld en wij hier in het koude kikkerlandje zitten.
    ben benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan alles hier goed!
    dikke knuffel Polline

• 12 Mei 2010 - 15:48

Henk:

hoi rowanneke,

wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    heb je bahalve de moderne skyline ook al de kleine straatjes en bruggetjes gezien van de film? lijkt me ook leuk om in het echt te zien.
    tot gauw en veel plezier nog.
    ps, ik heb geprobeerd As the world turns op te nemen maar onze DVD recorder accepteerd de titel niet............dussss

• 12 Mei 2010 - 16:19

Thijsie:

hee rowie

ben blij dat je het leuk vond, heel erg veel plezier nog en xxx