Fell in love with the city.. - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu Fell in love with the city.. - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu

Fell in love with the city..

Door: Rowan Sluiter

Blijf op de hoogte en volg Rowan

22 Mei 2010 | China, Shanghai

Ni Hao lieve mensen!

Allereerst sorry dat ik nu pas weer een blog schrijf, maar ik heb hier gewoon ontzettend veel te doen, bijns geen gaatje om even rustig te computeren! Heb af en toe het gevoel dat ik bijna niet slaap! Shanghai is zo fantastisch, dat ik gewoon dag in dag uit bezig ben, vooral met leuke dingen, maar natuurlijk ook met de belangrijkere zaken, zoals de opdracht. Waar het trouwens erg goed mee gaat! We hebben gister gewoon met Daryl van Wouw wat gedronken voor onze opdracht, zo cool!
Ik hou deze blog (helaas) kort, want we gaan zo weer de stad in, lekker stappen. Dus mijn volgende blog wordt een hele uitgebreide! Beloofd ;) Want ik heb weer genoeg meegemaakt in deze fantastische stad. Vandaag zijn we trouwens naar de expo geweest, very impressive :D Alles hier is gewoon overweldigend en indrukwekkend, en dat maakt deze stad zo bijzonder.. Ik vind het echt heerlijk hier, zoals ik mijn titel ook heb genoemd:

I'm just fell in love with the city!

Ik zeg: Zaijian!
Tot bij mijn volgende (hele uitgebreide) blog :)

Liefs

  • 22 Mei 2010 - 14:23

    Dewi:

    Hello!!

    Goed om te horen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt:D
    ben er benieuwd naar je volgende (lange) verhaal!
    en de foto's he...

    (K)xx

  • 22 Mei 2010 - 14:34

    Paps:

    Geweldig schat, enne de foto,s natuurlijk.
    Wn

  • 22 Mei 2010 - 15:39

    Irma:

    Hoi Rowan, erg leuk om je reisverslagen te lezen! En heel fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet van deze mooie stad en nog heel veel plezier! Kusss Irma

  • 22 Mei 2010 - 17:44

    Lindsey:

    rowie!
    wat leuk dat je je zo heerlijk vermaakt daar
    ik ben écht zwaar jaloers op je!!

    ik kijk uit naar je volgende blog én natuurlijk de foto´s!

    xxx

  • 23 Mei 2010 - 09:16

    Sander:

    Ik hou van je lieverd:)Geniet nog maar even van alles om je heen, en dan snel terug komen jij;)

  • 24 Mei 2010 - 08:05

    Babs:

    Hoi Ro, we houden je in de gaten, hoor! Veel plezier nog in Sssshanghaaaaaiiiii!!!!
    Groetjes en liefs, ook van Ed, Marijke en Renske

  • 24 Mei 2010 - 08:30

    Maaike:

    HEH HEH!! Gevonden!
    Constant iedereen erover ik heb een berichtje gestuurd en ik snapte maar niet hoe ik moest sturen haha!

    Ik vind het erg leuk om alle verslagen te lezen, en vooral dat je het naar je zin hebt daar!

    Ben erg benieuwd naar je volgende verhaal! En de foto's naturlich!

    Nou have fun nog ff, en we zien je snel weer terug!(K)xx

  • 24 Mei 2010 - 12:15

    Petie:

    Hoi Schatje,

    We spreken je vanavond, ze hebben er allemaal al erg zin in :)

    Love youuuuu
    xxxxxxxx

  • 24 Mei 2010 - 16:29

    Angeline:

    Hey Rowie!

    Ben blij dat je het naar je zin heb :D

    maar waar blijven nou die picturessss!? ben zo benieuwd!

    Dikke knuffel Ang

  • 24 Mei 2010 - 21:05

    Mam:

    Hey mop, natuurlijk geweldig dat jij je zo gruwelijk vermaakt daar, maar wij (os, je broertjes en ik) hebben vanmiddag even een hoeraatje opgelaten, niet omdat je 17 dagen weg bent, maar omdat je over 14 DAGEN lekker weer terugkomt! We hebben een heel leuk weekendje gehad, maar je bent geen dag uit de gedachten van je broers hoor. Aangezien we een slaapkamer overhadden in ons pipohuis hebben zij bedacht dat jij en Sander volgende keer ook zeker mee moeten. Wel wat anders dan Shanghai, maar wel schattig toch? Knuffel van ons allemaal!

  • 26 Mei 2010 - 17:24

    Polline:

    kort maar krachtig je verhaal maar kom maar op met je lange blog kan niet wachten gelukkig houdt san ons op de hoogte weten we toch nog een beetje wat je allemaal beleefd!!

    enne genieten blijven,

    liefs polline

  • 26 Mei 2010 - 19:34

    Manon:

    Jeeeu rowie!
    Wat een geweldige verhalen, stiekum stiekum ben ik beetje jaloers. Echt zo geweldig wat je allemaal mee maakt. Maar ben blij dat je er straks al weer bent, want wie anders kan ik pesten dan mijn liefste schoonzusje?
    Geniet geniet.
    Dikke knuffel van Manon

  • 27 Mei 2010 - 08:54

    Sanne:

    Hee Row!

    Ik heb net even al je verhalen achter elkaar gelezen, en jeesie, het lijkt wel alsof je al veel langer weg bent dan je eigenlijk bent!

    Geniet er maar lekker van en ga maar helemaal los tijdens het uitgaan want ja, Jacks en Ruijsdael is toch niet hetzelfde ;)

    Veel plezier!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Rowan

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 6636

Voorgaande reizen:

08 Mei 2010 - 07 Juni 2010

Minor China - Shanghai

Landen bezocht: