Going to Beijing! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu Going to Beijing! - Reisverslag uit Shanghai, China van Rowan Sluiter - WaarBenJij.nu

Going to Beijing!

Door: Rowan Sluiter

Blijf op de hoogte en volg Rowan

29 Mei 2010 | China, Shanghai

Ni Hao!

Nogmaals sorry voor mijn slechte blogkwaliteiten, zo fanatiek als ik begon.. Ik heb gewoon echt geen tijd om iets te schrijven en negen van de tien keer vergeet ik het ook gewoon.. haha! Sorrysorrysorry!

Maar de aankomende dagen zullen jullie helaas ook niets van me horen, want ik ga strakjes naar Beijing! :D

We gaan met de nachtrein heen (lange zit van 10 uur) en dan gaan we woensdagavond met het vliegtuig terug!
Heb er superveel zin in!

Dus ik zou zeggen, tot over 5 dagen!
Ik beloof niets, maar ik zal mijn best doen om dan een echt uitgebreide blog te schrijven en ein-de-lijk wat foto's te plaatsen ;)

Zaijian!

Liefs Rowie

  • 29 Mei 2010 - 12:48

    Sander:

    nou vooruit dan maar tijger;) have fun lieverd, nog even(A)

    I love you

  • 29 Mei 2010 - 16:03

    Ellen:

    Hey Rowan, geniet er gewoon van, logisch toch dat je je blog niet bij kan houden als je zoveel wilt zien.
    Heel veel plezier want voor je t weet ben je weer thuis.

    Gr Ellen

  • 30 Mei 2010 - 14:07

    Henk En Jannie:

    Ni hao lieve Rowan,
    als je dit leest ben je alweer terug uit Beijing. We nemen aan dat ook deze reis een heel bijzondere ervaring voor jou en natuurlijk ook voor je reisgenoten zal worden. Maak je geen zorgen over de reisverslagen en de foto´s, die zien we later wel als je weer thuis bent. Geniet van alle momenten die nog gaan komen. Met ons is alles goed en ook Oma, Tineke en Jack genieten van hun vakantie bij Papa en Peetie. Het warme weer doet hun heel goed. De temperatuur stijgt, het is nu boven de 30 gr. Veel liefs en een dikke kus van ons 2.
    Zaijian! Henk en Jannie

  • 30 Mei 2010 - 19:47

    Serina:

    He Poeppiee!!

    We snappen het hoor dat je het druk heb! Veel plezier nog!!

    Maak je wel elke dag je envelopjes open!!! Dat niet vergeten he!!

    xx!(K)

  • 31 Mei 2010 - 15:10

    Polline:

    HE griet we wachten wel weer hoor op je verhalen ga jij maar door met genieten wij doen hier het werk wel!!
    Veel plezier en hoe was de muur???
    Tot volgende week,

    dikke knuffel Polline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Rowan

Actief sinds 26 Maart 2010
Verslag gelezen: 955
Totaal aantal bezoekers 6631

Voorgaande reizen:

08 Mei 2010 - 07 Juni 2010

Minor China - Shanghai

Landen bezocht: